vrijdag 25 oktober 2013

Tegenvaller

Al 3 jaar tob ik met schouderklachten en helaas een heleboel therapie, pijnstillers, onderzoeken , 2 operaties en zelfs een nieuwe schouder verder,
is het nog steeds niet opgelost.
Sinds 2 maanden weer toenemende pijn en de oefeningen gingen steeds moeizamer.
De laatste weken ben ik weer door de onderzoeks molen gegaan.
Donderdagmiddag weer de hele middag in het ziekenhuis gezeten om alle uitslagen te bespreken met mijn zeer meelevende arts.
De prothese is nog niet goed vastgegroeid dat kan pijn veroorzaken maar het grootste probleem is nu de bicepspees. Die is enorm ontstoken, verdikt en verhard en staat op knappen.
Om grotere schade te voorkomen gaan ze nu die pees doorknippen.
dat betekent dus dat ik helaas opnieuw geopereerd moet worden.
De orthopeed heeft hoogstperssonlijk spoed achter gezet zodat ik 4 November al aan de beurt ben.
Gelukkig hoef ik niet langer dan een dag te blijven. Daarna wel weer minimaal 2 weken in een mitella en 6 weken rustig aan doen.
Komende week werk ik nog gewoon en daarna dus weer even low profile.
We zullen maar zeggen 3x is scheepsrecht!!

6 opmerkingen:

  1. Ha Ingrid,
    Inderdaad, wat een tegenvaller weer voor je; gelukkig kun je wel snel geholpen worden. Ik hoop, dat alles met deze operatie nu echt helemaal goed komt en wens je alvast veel sterkte en een voorspoedig herstel toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeetje om knetter van te worden, ik wens je heel veel sterkte.

      Verwijderen
  2. Ha Ingrid, ontzettend veel sterkte en natuurlijk deze keer definitief beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getsie! Ik ben blij dat je snel behandeld kan worden en hoop inderdaad op een drie keer is scheepsrecht. Geen getob meer! Ik gun het je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ellende. Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, dat klinkt erg naar. Sterkte en spoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen