donderdag 5 september 2013

Ding 1 A

De vraag was iets vertellen over de Blog software en waarom je die gekozen hebt.
De keuze voor de software was al bepaald, je moest Blogger gebruiken.
Ik heb een beetje rondgekeken en het is me gelukt om een achtergrond te kiezen, het lettertype en kleuren te veranderen.
Ik vond het allemaal goed uitgelegd en als je de stappen volgt kom je er wel uit.
Als de layout niet naar je zin is kun je hem zo weer aanpassen.
Ook het reageren op een ander gaat makkelijk.
Ik ben erg benieuwd naar de creaties van iedereen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,

    Je profiel ziet er goed uit. Leuk om een omschrijving te lezen van je! Ga ik ook nog doen :) Het valt mij ook op dat Blogger gebruiksvriendelijk. Ik vind het soms nog wat puzzel- en leeswerk, maar de aanhouder wint ;)

    Succes met ding 2!

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk je werd gestuurd in je keuze. Blogger behoort tot de grootste blogdiensten, Wordpress en Tumblr. We hebben voor Blogger gekozen omdat het gebruikt kan worden met je GoogleAccount en het redelijk simpel in het gebruik is. Voor de cursus bleek het gewoon het prettigste te werken.
    Ik ben benieuwd hoe je de toepassing denkt te kunnen gebruiken in je functie als leesconsulent.

    BeantwoordenVerwijderen